برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

بازی تصاویر و صدای آخرین نشانه ها

بازی کردن علاوه بر آنکه لذت بخش‌ترین فعالیت برای کودکان است، طبیعی‌ترین راه هم برای یادگیری آنها می‌باشد

 

بنام خداوند بخشنده ی مهربان

 

سلام خدمت دانش آموزان عزیزم

 

بازی تصاویر و صدای آخرین نشانه

 

تاثیر گذاری بازی بر یادگیری کودکان

 

بازی کردن پررنگ‌ترین فعالیت روزمره کودکان است. بازی مختص دوره ای خاص از زندگی نمی‌باشد و در تمامی دوران‌های زندگی خودش را به نحوی نشان می‌دهد و نمی توانیم تاثیر بازی بر یادگیری را نادیده بگریم. اگر بخواهیم یک تعریف ساده از بازی کردن بگوییم، آن را می‌توان همان فعالیت‌هایی در نظر گرفت که کودکتان در طول روز با اشیای غیر جاندار خودش را سرگرم می‌کند.

 

بسیاری از والدین بر این باورند که بازی کردن کودک با یادگیری در تناقض است. این افراد معمولا نمی‌خواهند تمام وقت کودک به بازی و تفریح بگذرد. ما در این ویدیو  می‌خواهیم  نشان دهیم یادگیری و بازی کردن در کودکان در یک راستا هستند، بازی تاثیر فراوانی بر یادگیری کودک دارد و والدین باید از بازی های متنوع جهت آموزش به کودکان بهره ببرند.

 

چرا باید به تاثیر بازی بر یادگیری کودک اهمیت داد؟

 

بازی کردن علاوه بر آنکه لذت بخش‌ترین فعالیت برای کودکان است، طبیعی‌ترین راه هم برای یادگیری آنها می‌باشد. اگر نگران یادگیری فرزندتان هستید، بهترین روشی که می‌توانید به پیشرفت کودکتان کمک کنید، سرمایه گذاری روی بازی او است. یادگرفتن و بازی کردن برای کودکان در یک راستا قرار دارد و از هم جدا نیستند. به عنوان مثال با استفاده از اسباب بازی‌های پازلی، ساختمان سازی، جورچین‌ها و … او را تا حد زیادی برای خواندن و نوشتن آماده می‌کنید.


دنیا پیر ظهیری

دنیا پیر ظهیری

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود